מיקסטייפ 78 עברי מיוחד לט'ו בשבט – "כך פורחים מיקסטייפים"

להורדה

01 – אטרף – מנגו בננה ומלון

02 – אריאל זילבר – ברוש

03 – אריק איינשטיין – מזמור ליקינטון

04 – אתניקס – תותים

05 – דודו זכאי – הטיול הקטן

06 – נירה רבינוביץ – ארץ ישראל שלי

07 – הגשש החיוור – תפוח בדבש

08 – הפרברים – מתוק התפוח

09 – חוה אלברשטיין – מקהלה עליזה

10 – אריק איינשטיין – קילפתי תפוז

11 – להקת הנחל – ואלס להגנת הצומח

12 – ליאור ייני – לבלבו אגס וגם תפוח

13 – משה בקר – תות שדה מרמת השרון

14 – רוחמה רז – רקפה

15 – צביקה פיק – שני תפוחים

16 – אריק איינשטיין – מכופף הבננות

17 – שלישיית גשר הירקון – תפוח הזהב

18 – שלמה ארצי – בשל תפוח

19 – צוות הווי פיקוד מרכז – אין בגני שקדיה (תודה לבלוג יום בחיים)

20 – להקת שבעת המינים – גזר (כנ"ל)

21 – עפרה חזה – עץ הרימון

22 – רוחמה רז – בארץ אהבתי

23 – חוה אלברשטיין – אישה בתוך אבטיח

12 Responses to מיקסטייפ 78 עברי מיוחד לט'ו בשבט – "כך פורחים מיקסטייפים"

  1. tallyco הגיב:

    מיקסטייפ מקסים ! תודה !

  2. ליצן תחתונים הגיב:

    נהניתי מאוד!
    המיקס מצליח לשלב שירים מהנים יחד עם theme שמאחד ביניהם.
    תדה

  3. galili הגיב:

    תודה, ליצן!

  4. דורה הגיב:

    זה ממש נחמד אבל מישהו יכול להסביר לי בקשה איך מורידים את זה לאייטונס ואם אפשר בכלל?

  5. ליאת הגיב:

    שלום,
    אני מעוניינת בשיר ספציפי אחד. האם זה אפשרי?
    אני רוצה את השיר "ארץ ישראל שלי"
    תודה,
    ליאת

  6. galili הגיב:

    בכיף, בובי

  7. Рыжий הגיב:

    המון תודה, מזמן חיפשתי גזר…

  8. tdk60 הגיב:

    בתאבון, ג'ינג'י!

כתיבת תגובה