מיקסטייפ 112 – סליחות


להורדה

01 – אלטון ג'ון – Sorry seems to be the hardest word
02 – שיקאגו – Hard to say I'm sorry
03 – טרייסי צ'פמן – Baby can I hold you
04 – ג'ון לנון – Jealous guy
05 – דוד פרץ – ניסיתי ונכשלתי
06 – מתי כספי – סליחה
07 – אריק איינשטיין – סתיו יהודי
08 – אדית פיאף – Non, je ne regrette rien
09 – יהודית רביץ – סליחות
10 – יהודה פוליקר – דברים שרציתי לומר
11 – אריק איינשטיין ויהודית רביץ – צער לך
12 – דני רובס – סלחי לי
13 – ג'וזי כץ – אני סולחת
14 – חווה אלברשטיין – אני מצטערת
15 – נירוונה – All apologies
16 – פינק פלויד – Sorrow
17 – לאונרד כהן – Who by fire

7 תגובות על מיקסטייפ 112 – סליחות

  1. מאת פזית:

    תודה על הלקט המקסים הזה! כמאמר חז"ל, מי שלא האזין בכיפור – ישורר סליחות במוצאי שמחת תורה🙂

  2. מאת נועם:

    אחד הטובים!

  3. מאת פזית:

    משום מה, בחודשים האחרונים אין לי גישה לחלק מהמיקסים (הודעת File not found), אבל חלק עובדים בלי בעיה. אני מלאת געגועים😦 האם יש מה לעשות בנידון? אני מפספסת משהו?

כתיבת תגובה

