מיקסטייפ 107 – גם דודו זכאי למיקסטייפ


להורדה

01 – חייכי לי בשירים
02 – שירי לי
03 – משחקים
04 – הוא לא ידע את שמה
05 – נחל נערן (כחלק מרביעיית ניחוחי חציר)
06 – יש לי כנרת
07 – גוונים
08 – ביתי אל מול גולן
09 – אחינו הקטן
10 – אלעד ירד אל הירדן
11 – ארץ ישראל יפה
12 – הורה ממטרה
13 – שנינו מאותו הכפר
14 – שדה תלתן
15 – הנה מתחילה שנה
16 – לחוף ירדן
17 – הללויה (עם דורית ראובני והגבעטרון)
18 – דרך ארץ השקד
19 – למה הגדולים לא לומדים מהקטנים
20 – ארץ
21 – הטיול הקטן
22 – עוד יהיה טוב בארץ ישראל

4 תגובות על מיקסטייפ 107 – גם דודו זכאי למיקסטייפ

  1. מאת עוזי זהר:

    שלום לך , ( לכם ? )
    שמי – עוזי זהר ,
    אני מוסיקאי מקצועי, המנהל "סטודיו בייתי למוסיקה" בקרית-אתא
    שיעורים בסטודיו: פיתוח קול , נגינה באקורדיון, מקלדות , מפוחיות, ועוד
    אני , נגן אקורדיון ועסקתי שנים רבות בליווי שירה בציבור וריקודי עם.
    אינני זוכר אם / מתי נרשמתי אצלכם,אך אני מקבל במייל את הקבצים שלכם .
    ניתן ( ורצוי ) ליצור קשר איתי (בעברית , או באנגלית .)
    בבקשה דבר / דברו איתי , אני רוצה להבין את פשר ה"מיקסטייפ" ….
    טלפון בבית 8449832 04 , טלפון נייד 0542001514

    בברכה , עוזי זהר

כתיבת תגובה

