מיקסטייפ 99 – להרכבה מחדש


להורדה

01 – דני רובס – נשמה חוזרת לגוף
02 – לאונרד כהן – Show me the place
03 – מיקה קרני – הבלדה על נערי שגדל
04 – טרי ג'קס – Seasons in the sun
05 – מתי כספי – אחרי שעזבת
06 – מזי כהן – לא נעלמת
07 – גרי אקשטיין – נעמה
08 – לימור עובד – כשתחשכנה עיניי
09 – להסתלק מהאדמה – Fairytale of New York
10 – ורדינה כהן – מתגעגעת אליך
11 – שוקולד חם – I'll put you together again
12 – איה כורם – את
13 – פול מקרטני – My Valentine
14 – קרן פלס – זאת שבמקומי
15 – מירי מסיקה – אף אחת
16 – ג'ורג' האריסון – Give me love
17 – סטינג – Until
18 – אלון עדר – את עוד תהיי איתי
19 – דן פוגלברג – Longer
20 – דני מסינג וצוות תפוח זהב – השמלה הסגולה
21 – קווין – You take my breath away
22 – איה כורם – עד
23 – רובי קיסוס – אחריה
24 – מארינה מקסימיליאן בלומין – עמוק בטל
25 – ארז הלוי – כך ברא אותך הטבע
26 – טרמפולינה – הדייגים
27 – אלון עדר – היום האחרון של הסתיו
28 – הפשרות – ספינות משא

23 תגובות על מיקסטייפ 99 – להרכבה מחדש

  1. מאת רונה:

    שוב אני. מודה.
    מקסים.

  2. מאת אמיר:

    תענוג

  3. מאת tdk60:

    תודה, רונה ואמיר!

  4. מאת נועם:

    אחד המיקסטייפים הטובים. מעביר לי את הזמן במדריד בכיף!

  5. מאת מטי:

    מקסים…. התגעגעתי לכמה שירים במיקס….

  6. מאת שרונה:

    אני רואה שחזרת לתת מקבצי שירים חודשיים. איזה יופי! המיקסטייפים האלה מאפשרים לי להכיר מוסיקה חדשה ומנעימים את זמני. תודה רבה!

  7. מאת tdk60:

    בבקשה, שרונה!

  8. מאת שייקה:

    יופי יופי, תודה רבה

  9. מאת פזית:

    מיקסטייפ מלא תשוקה, מקסים, תודה.

  10. מאת tdk60:

    תודה, פזית!

  11. מאת בליירוולדורף:

    היי,
    לכבוד האביב שהגיע סוף סוף
    חשבתי להכין מיקסטייפ אביב-שמש-פריחה
    מה אתה אומר? אפשר להעלות אותו לכאן?

  12. מאת בליירוולדורף:

    באמת?
    איזה יופי!
    אני מצרפת את המייל שלי ונתחיל לעבוד על זה…

  13. מאת tdk60:

    אחלה, שימי פה לינק למיקסטייפ כשהוא מוכן ואעלה אותו.

  14. מאת בליירוולדורף:

    טוב…לקח לי קצת זמן🙂
    כשאתה אומר לינק, אתה מתכוון לינק לאן?🙂

  15. מאת tdk60:

    לינק להוריד את הקובץ mp3

  16. מאת בליירוולדורף:

    טוב, אני צריכה קצת הסבר פרוצדוראלי…
    איך עושים את זה?

  17. מאת frankzaatar:

    אחח, השיר הפותח. מעט כל כך מכירים את הקסם הזה, אז טוב ששמת.

כתיבת תגובה

