מיקסטייפ 92 – "למה לנסות לשנות אותי עכשיו?"

להורדה
01 – דני וילסון – The Second Summer Of Love

02 – שילה פרבר – לונדון

03 – אריק איינשטיין – סאן פרנסיסקו על המים

04 – איה כורם – עטור מצחך

05 – באד פלוס – Film

06 – אלביס קוסטלו ואן סופי ואן אוטר – Broken Bicycles & Junk

07 – טום וויטס – Empty Pockets & Broken Bicycles

08 – פיונה אפל – Why Try To Change Me Now

09 – ברזל ויין – Stolen Houses

10 – אחינועם ניני ומירה עוואד – בואי לרקוד איתי

11 – רן דנקר ועילי בוטנר עם סיוון טלמור – מה שלא הספקתי לומר

12 – טרי קאלייה וזירו סבן – Love Theme From Spartacus

רצועת בונוס: 13 – קרן פלס – שם קצר

15 תגובות על מיקסטייפ 92 – "למה לנסות לשנות אותי עכשיו?"

  1. מאת זוכמן:

    מה שלא הספקתי לומר שהבחירות שלך שוות, קבל שאפו על שילה!

    😛

  2. מאת galili:

    תודה, זוכמן!

  3. מאת זוכמן:

    ME מנסה לשנות אותך אהההה

    😆

    נ!ט מֶי

  4. מאת music snob:

    עדיין לא האזנתי – בעבודה – אבל בינתיים משעשע אותי לראות את רן דנקר לצד טרי קאלייה, ואיה כורם לצד בד פלאס.
    צריך להיות מעניין ללא ספק 😀

  5. מאת galili:

    היי נועה, הכל הולך – המגבלה היחידה היא הטעם שלי ואם זה מתחבר לי…

  6. מאת kibber:

    תשמעי, כל הכבוד. הצלחת להרשים אותי ממש, אני חושב שמעט אנשים היו בוחרים את השיר הזה של טום וויטס, שהוא אחד האהובים עלי בעולם. ככל שאני קורא ושומע יותר אני מתרשם יותר ממך ומהטעם המגוון והמפתיע שלך
    אולי נתחתן?

  7. מאת galili:

    תודה, קיבר. להתחתן לא, אבל אתה מוזמן להמשיך להאזין לבלוג…

  8. מאת נועה:

    איפה מוצאים את השיר של שילה פרבר? מתה לשלוח לחבר טוב בלונדון שזה כל כך מתאים לו!

  9. מאת galili:

    אני מצאתי במייספייס שלה…

  10. מאת טל:

    broken bicycles איזה יופי!!! לא אהבתי את הביצוע של איה כורם ל"עטור מצחך". בכלל אני חושב שאין טעם בגרסאות כיסוי אלא אם כן יש בהם משהו שמציע כיוון שונה, מיוחד ומהפכני לעומת המקור (למשל "עוד חוזר הניגון" של סחרוף). במקרה של "עטור מצחך" הצרוף המקורי (איינשטיין-רביץ-אלאל) כל כך קלאסי ואיה כורם בכלל לא מתקרבת לרמה שלהם.

  11. מאת עמית:

    הי,
    לא מצאתי מקום יותר טוב להגיב. אני מבין שאתה כבר לא פעיל.
    בכל מקרה, מאגר נהדר השארת לדורות. אני חוגג עליו…

    תודה רבה,
    עמית

  12. מאת galili:

    תודה, עמית!
    בוא נקרא לזה פעיל במנוחה. כשתשרור המוזה ויהיו כמו דקות פנויות, יבואו עוד מיקסטייפים.

  13. מאת גיא:

    שלום
    הרבה זמן לא יצא לי לבקר
    כיף לחזור
    ואחלה של מוזיקה
    תמיד כיף לגלות דברים חדשים
    תודה

כתיבת תגובה

