מיקסטייפ 90 – "אש, גשם וגרוטאות"

להורדה

01 – הקרפנטרז – Superstar

02 – טום ווייטס – Broken bicycles

03 – פול מקרטני – Junk

04 – ג'ורג' הריסון – While my guitar gently weeps

05 – ג'ון לנון – Oh my love

06 – קט סטיבנס – Sad Lisa

07 – ג'יימס טיילור – Fire and rain

08 – קני לוגינס וג'ים מסינה – Danny's song

09 – ג'ון דנוור – Annie's song

10 – ג'ון דנוור – Leaving on a jet plane

11 – דני סנדרסון וכפיר בן ליש – זאת שמעל לכל המצופה

12 – שון לנון – Parachute

27 תגובות על מיקסטייפ 90 – "אש, גשם וגרוטאות"

  1. מאת רונית רוקאס:

    תודה. כרגיל, נהדר.😳

  2. מאת זוכמן:

    מקסים סים דים סם
    😆

  3. מאת tallyco:

    אכן נפלא !
    הופך את השיעורים לקצת יותר נסבלים

  4. מאת galili:

    תודה, זוכמן וטלטל!

  5. מאת מיכל:

    איזה כיף שמצאתי אותך!!!! יש לי מלא שעות האזנה להשלים🙂

  6. מאת galili:

    ברוכה הבאה, מיכל!🙂

  7. מאת שגיא:

    יפה כל-כך… ומתאים לעצבות החורפית שתקפה אותי. 8)

  8. מאת ערן:

    הרבה זמן לא הייתי פה. הפסדתי.
    יפה יפה יפה

  9. מאת אחת:

    נהניתי מאד
    תודה רבה

  10. מאת לירן:

    ח"ח. מדהים.

  11. מאת שלומות:

    סחטיין על ההשקעה. נראה כמו אתר שאני הולך להתמכר אליו.

    איך אתה מעלה את השירים לבלוג? לא מצאתי אפשרות כזאת בוורדפרס.

  12. מאת galili:

    תודה שלומות!

    צודק, השירים מועלים לשרת אחסון אחר.

  13. מאת שלומות:

    הבנתי, ואיך אתה גורם לנגן להופיע כאן? חשבתי פשוט להעלות יצירות מקוריות לבלוג (שיבוא בהמשך)

  14. מאת שלומות:

    תודה ידידי

  15. מאת משתמש אנונימי (לא מזוהה):

    זה פשוט אחד המיקסטייפים היפים והעצובים ששמעתי. אגב, מכיר את הביצוע המעלף של Marianne Faithfull ל- sad lisa? הרבה זמן רציתי לשים אותו באחד המיקסטייפים שלי ולא יצא עדיין.
    ויש מצב ש"אגנוב" ממך את broken bicycles (ברשותך כמובן 🙂 )

  16. מאת galili:

    תודה תודה, אנונימי!

    וזה לא ממני, זה מטום וויטס🙂

  17. עדיין מרגישה צורך לבקש רשות. בכל אופן, יוצא לי עכשיו לעבור על עוד מיקסטייפים ואני מתרשמת לטובה
    ! איך לא שמעתי עליך עד השבוע האחרון???🙂🙄🙄

  18. מאת galili:

    תודה, נועה!
    אז מאיפה באמת שמעת עכשיו על הבלוג?

    וראיתי עכשיו לראשונה את הבלוג שלך, אני אנסה אותו בימים הקרובים.

  19. מאת music snob:

    בבלוג של קסטה יש רשימה מפורטת של בלוגים שעוסקים במוזיקה בארץ. אתה נמצא שם🙂

    פעם הבאה שתבדוק את הבלוג שלי – אתה תופיע בקישורים

    חוץ מהבלוג שלי, אתה מוזמן גם לבדוק את הקבוצה הזו בפייסבוק –
    http://www.facebook.com/group.php?gid=71147407876&ref=mf
    פתחנו שם קהילת מיקסטייפס. אתה יותר ממוזמן. 8)

  20. מאת galili:

    תודה על הקישור! באמת הזכרת לי שכדאי לי לפתוח פה רשימת בלוגים מומלצים. הצטרפתי לקבוצה בפייסבוק.

כתיבת תגובה

