מיקסטייפ 89 – "וואלס בקרנבל"

להורדה

01 – סטיווי וונדר – Master Blaster

02 – ילו – Bostich

03 – רטאטט – Shiller

04 – טום וויטס – Innocent when you dream

05 – לאונרד כהן – Take this waltz

06 – רות דולורס ווייס – משירי ארץ אהבתי

07 – טנייה דייויס – Art

08 – יוני בלוך ויעל קראוס – שיר אחר

09 – ארץ טרופית יפה – בוא נחזור

10 – הדורבנים – סמבה סתיו

11 – כחול – את אני והרוח

12 – חווה אלברשטיין – שיר תשרי

13 – רנדי ניומן – My life is good

14 – אייר – The word hurricane

15 – אייר – Dirty trip

16 – רטאטט – Falcon jab

8 תגובות על מיקסטייפ 89 – "וואלס בקרנבל"

  1. מאת ישראל:

    ברגע ששמעתי את החדש של יוני בלוך התחלתי לספור שניות עד שתשים את "שיר אחר" במיקסטייפ…

  2. מאת galili:

    מה, אני כזה צפוי?😯

  3. מאת חולפת:

    קנית אותי בכמה שירים, אבל במיוחד בוואלס של של לאונרד כהן. זה השיר שבילדותי איתו ניסיתי להסביר למוכר ולאבא שלי איזה קסטה אני רוצה לקנות. הקסטה הראשונה. השנייה נדמה לי היתה צוללת צהובה.

  4. מאת galili:

    תודה, חולפת. הקלטת הראשונה שלי היתה Pipes of Peace של פול מקרטני, אבל רק בגלל שני השירים עם מייקל ג'קסון, את פול והחיפושיות בכלל לא הכרתי…🙂

  5. מאת זוכמן:

    כה לחיי!
    איזה מיקסטייפים יש לך, סוכריה11!
    בחירה נהדרת של שירים
    אפילו שתמיד שיש כמה שלא מכירים
    וזה הרי…
    כל הקסם
    בעריכה
    במיקסיה
    שלך

    🙂

  6. מאת galili:

    חן חן, זוכמן!

  7. מאת עומרי:

    עונג גדול צרוף בהאזנה למיקסטייפים הנהדרים שיצרת וללמידה לפסיכומטרי בו זמנית🙂

  8. מאת galili:

    בשמחה, עומרי!

כתיבת תגובה

