מיקסטייפ 73 – "אנחנו הילדים של מיקסטייפ מספר 73 "

להורדה

01 – שלומי שבן – New age woman

02 – אריק ברמן – שער 6

03 – מאיר אריאל – טרמינל לומנילט

04 – ראלף מקטייל – Streets of london

05 – פיטר סרסטדט – Where do you go to my lovely

06 – קרן אן – Lay your head down

07 – אהוד בנאי – בלוז כנעני

08 – יהונתן גפן – רכבת העמק

09 – הנשרים – Doolin dalton

10 – כנפיים – Warm and beautiful

6 תגובות על מיקסטייפ 73 – "אנחנו הילדים של מיקסטייפ מספר 73 "

  1. מאת שלי:

    אפשר לדלג ישר לשיר 7?….

  2. מאת איתמר:

    תוך כדי האזנה אני תמיד מנסה למצוא את הקשר בין השירים לבין עצמם ולכותרת.

    אפשר לפתוח פה תחרות בעניין🙂

  3. מאת galili:

    תודה, איתמר!
    לא תמיד יש קשר…

    פה שמתי את שלומי, אריק ומאיר כי הם מזכירים לי אחד את שני. את פיטר בגלל ששמעתי את השיר לאחרונה בסרט קצר של ווס אנדרסון, ואת ראלף כי הוא תמיד הולך ביחד עם השיר של פיטר. את קרן כי אהבתי את השיר הזה, והשאר התחברו לי מוזיקלית אחד לשני…

    והכותרת סתם התחכמות על המספר 73…

  4. מאת כפרה:

    זה יופי טופי זה…

    בכלל אני נהנית מאז גיליתי את האתר..

    ומחכה כבר לבא

כתיבת תגובה

