מיקסטייפ 71 – שאנסונים צרפתיים

להורדה

הרשו לי להתמכר ל-59 דקות של תענוג אישי מתוק מדבש – אוסף שאנסונים צרפתיים, וכולם נושאים איתם את הניחוח הרומנטי המיוחד של מדרכות פאריז, בתי קפה קטנים, באגט טרי, ובעיקר של השפה המקסימה הזו.

Christophe – Aline – 01
Gilbert Becaud – Nathalie – 02
Dalida & Alain Delon – Paroles Paroles – 03
Joe Dassin – Les Champs-Elysees – 04
Adamo – Tombe la neige – 05
Anne Marie David – Tu Te Reconnaitras – 06
Joe Dassin – L'ete indien – 07
Jane Birkin & Serge Gainsbourg – Je T'Aime Moi Non Plus – 08
Marie Myriam – L'oiseau et l'enfant – 09
Michel Fugain – Une Belle Histoire – 10
Alain Barriere – Elle etait si jolie – 11
Catherine Deneuve & Nino Castelnuovo Danielle Licari & José Bartel – Les parapluies de Cherbourg – 12
Edith Piaf – L'hymne a L'amour – 13
Joe dassin – Et si tu n'existais pas – 14
Pascal Danel – Kilimandjaro – 15
Jacques Brel – Ne Me Quitte Pas – 16
Yves Montand – Les Feuilles Mortes (Live Olympia 1981) – 17

20 תגובות על מיקסטייפ 71 – שאנסונים צרפתיים

  1. מאת aye haktana:

    יום חם, למרות שכבר יש חצבים, ופתאום הניחוח הזה של חוץ לארץ… לא הייתי בצרפת, אבל ההקדמה שכתבת לקחה אותי מיד לבית קפה קטן, עצי שלכת וקרואסון חמאה. תבורך!

  2. מאת אלעד:

    איזה כלי,מלא זמן בא לי לשמוע שאנסון איכותי,אבל לצערי אין לי מחשב.
    הבלוג שלך מועיל מאוד,אני מוריד דרך הפלאפון את המיקסים.

    תודה

  3. מאת galili:

    לבריאות, אלעד, רק תבדוק שיש לך חבילת DATA מספיקה בטלפון…

  4. מאת אלעד:

    יקירי אל תדאג,פריקר בנשמה hack you‎'r life.
    אני מסודר.

  5. מאת משתמש אנונימי (לא מזוהה):

    😀

  6. מאת אוקסנה:

    איזה כיף!!!!! השירים האהובים מקובצים ביחד. ת-ע-נ-ו-ג!!😀

  7. מאת galili:

    תודה, אוקסנה!

  8. מאת תודה והערה:

    ליד מטריות שרבורג מצויינים שמות השחקנים בסרט. אבל בסרט השחקנים רק "עשו עם השפתיים". הזמרים ששרים הם דניאל ליקארי, וז'וזה בארטל.

    תודה על בחירת שירים מצויינת.

  9. מאת galili:

    תודה, תיקנתי!

  10. מאת ביל:

    תודה רבה

  11. מאת idan951:

    תודה רבה אני באמת מחפש שירים איכותיים כבר הרבה זמן!!

  12. מאת משתמש אנונימי (לא מזוהה):

    מעולה! תודה.
    אפשר גם לשמור כקובץ? איך עושים את זה? לא הצלחתי.
    חזרתי לפני יומיים מפריז, וזה החזיר אותי אחורה…
    אני רוצה לעשות את השירים כמוזיקת רקע לתמונות שצלמתי….
    שוב תודה

  13. מאת galili:

    avec plaisir, anonymous

  14. מאת עינת:

    איזה כייף!!!גילית אוצר – גיליתי אתכם!
    טוב רק התחלנו להכיר, אז מקווה שיש כאן יותר מ 17 השירים הרשומים מעלה.
    אלור…

  15. מאת tdk60:

    ברוכה הבאה, עינת!

  16. מאת אילן:

    באתי בשביל "שיר הטלפון" של הגשש – הייתי חייב להשמיע לילדות הקטנות שלי – והמשכתי הלאה, גם ימינה וגם שמאלה, גם צפונה וגם דרומה, כי כמו שאומרים: "חכם השביל מן ההולך בו"….
    גדלתי בשנות ה-60 (של המאה הקודמת….) על המוזיקה הזו. "השלג יורד" של אדאמו היה הסלואו הראשון שלי בכיתה ז', בחורף שלפני מלחמת ששת הימים…..
    את "קיץ אינדיאני" שמעתי פעם ראשונה באחד מחמסיני הסתיו הקטלניים של סוף 1975 (אחרי שסוף-סוף השתחררתי), על חופי הכינרת בחברת החבר הכי טוב שלי (שנשאר כזה עד היום…) ושתי בחורות צרפתיות…

    ועכשיו שלחתי את הלינק לידידה ותיקה שלי שחיה בנעוריה כמה שנים בפריז.

    כל הכבוד לבעל/ת היוזמה (או "שאפו" במקרה הקונקרטי….)

כתיבת תגובה

