מיקסטייפ 69 – "רגע לפני הספטמבר – מקבץ ישראלי עדכני"

להורדה

01 – הבילויים – שירו של האנץ (עם מאיה דוניץ)

02 – אפרת גוש – אתה תחזור

03 – קומון בונד – Only you (מילים, לחן, ושירה – מארינה מקסימיליאן בלומין)

04 – הבנות נחמה – Flowers

05 – שלומי שבן – אני שוקעת… תפוס אותי (בקולות רקע – ערן צור)

06 – יוני בלוך – סיבה לעזוב

07 – גבע אלון – Modern love (קאבר לדיוויד בואי)

08 – נעם רותם – עולה ויורד

09 – גבע אלון – Memories

10 – הבנות נחמה – I love you (מילים ולחן – דנה עדיני)

11 –  דויד פרץ – היום זה עכשיו

18 תגובות על מיקסטייפ 69 – "רגע לפני הספטמבר – מקבץ ישראלי עדכני"

  1. מאת Blue2:

    תענוג.
    השירים העברים זה השוס האמיתי של הבלוג הזה, תמשיך ככה.

  2. מאת מעין:

    תודה רבה

  3. מאת אמיר:

    תודה רבה! שירים מעולים
    רציתי גם לדעת אם השירים הבאים אולי ישתלבו במיקסטייפ בעתיד:
    תוכי יוסי- אריק איינשטיין
    משנה לשנה- יהודית רביץ
    תמונה- יהודית רביץ
    בלה בליסימה- הדג נחש
    ג'ינג'י- יהודה פוליקר
    כל שושנה – גידי גוב
    לילה לא שקט- שלמה ארצי

    תודה!
    אמיר

  4. מאת galili:

    אמיר – בשמחה. תן לי עוד כמה שירים, ואני כבר אכין מזה מיקסטייפ עם קרדיט לך.

  5. מאת אמיר:

    נשמע מעולה:P!
    חשבתי גם על
    כמה שאני אוהב- עברי לידר
    הכעס- רוקפור
    הבלדה על (תלתלים תלתלים)-יזהר אשדות
    בשדה ירוק- דני סנדרסון ורונית שחר

    אם אתה לא אוהב משהו אז אתה לא חייב לשים..

    תודה!

  6. מאת galili:

    אמיר – סבבה. תן לי כמה ימים להכין את זה.
    למי לתת קרדיט?

  7. מאת אמיר:

    אמיר נראה לי יספיק

    תודה רבה ויום טוב!

  8. מאת ליצן תחתונים:

    נהניתי מאוד!
    מרינה הפילה אותי. איזה יופי של מוזיקה ואיזו התאמה מושלמת של הקול שלה.

  9. מאת galili:

    תודה, ליצן!

    אכן, מרינה שולתתת!!!1
    🙂

  10. מאת cookie:

    הגעתי הכי במקרה בעולם לפה ובאמת שאינלי מושג איך לא הגעתי לפה עד עכשיו…
    הפלייליסטים שלך אחד אחד מצויינים, אני חולה אז כבר יומיים שאני בבית פשוט עוברת על הארכיונים ומאזינה.
    אז המון תודע על המוסיקה הטובה🙂
    ואיזה באסה שהלינק להורדה לא פועל.

  11. מאת galili:

    תודה, עוגיה – תרגישי טוב!

    (והלינק להורדה עובד יופי)

  12. מאת אווז מפוטם:

    תודה רבה על המוזיקה הנפלאה.כפי שנאמר למעלה המוזיקה העברית היא מעלתו הגדולה של הבלוג הזה.
    אם רק אפשר שאלה:מהיכן הינך משיג את השירים?האם יש איזשהם אתרים ספציפיים אשר מאפשרים הורדת שירים עבריים ישנים?
    אודה לך שוב על המוזיקה הנהדרת

  13. מאת פזית:

    ארבע שנים עברו, וזה עדיין יופי של מיקס לפני ספטמבר🙂

  14. מאת tdk60:

    תודה, פזית! וואו, באמת המון זמן עבר…

  15. מאת דוד:

    מוצלח כתמיד
    מוצלח מתמיד

    דוד

כתיבת תגובה

