מיקסטייפ 68 – "בין חמלה לרצח"

להורדה

01 – דני רובס – שיר החמלה

02 – נתן כהן – ברחוב הנשמות הטהורות

03 – ברקלי ג'יימס הרוואסט – Ursula

04 – אריק איינשטיין – Here there and everywhere

05 – מיקי שביב – בית הערבה

06 – אפרת גוש – כמו שזה היה

07 – תיסלם – בוקר של כיף

08 – ראשים מדברים – Psycho killer

09 – תיסלם – תנו לי רוקנרול

10 – קיור – Killing an arab

11 – קיור – Boys don't cry

12 – דני ליטני ויהודית רביץ – בראש אחד

13 – נוער שוליים – לילה

14 – רותי נבון – בין האצבעות

6 תגובות על מיקסטייפ 68 – "בין חמלה לרצח"

  1. מאת יריב:

    מיקס משובח ביותר, רב תודות😀

  2. מאת aye haktana:

    שלום, זאת אני, נעים מאוד. רציתי לומר תודה, זה ממש נהדר לי המיקסטייפס הללו, משביח את שעות העבודה. אני מקשיבה בהנאה המרובה, משייפת ציפורניים, ולא מייצרת שום דבר יעיל. הכי טוב מוסיקה. אז, אחלה בנאדם! אנא המשך במלאכתך המשמחת.
    בהוקרה
    איה הקטנה

  3. מאת galili:

    תודה, איה! בהצלחה עם הציפורניים!

  4. מאת תמר:

    מאיפה לקוח השיר של רובס?
    זה לא מאלבומי הסולו שלו אני יודעת.
    זה גם לא נשמע כמו הופעה.
    תגלה לי מאיפה….

  5. מאת galili:

    תמר, זה מקמפיין לעזרת ניצולי השואה.

כתיבת תגובה

