מיקסטייפ 57 עברי – "02:03am – 03:00am"

להורדה

01 – בני אמדורסקי – אני גיטרה

02 – אריק איינשטיין – השעות הקטנות של הלילה

03 – אריק איינשטיין – פראג

04 – ארקדי דוכין – בית קפה של דינוזאורים

05 – דני רובס – מחר הוא יחזור

06 – גידי גוב – יש אי שם

07 – כוורת – שיעור מולדת

08 – מתי כספי – מי אמר לך שאני מלאך

09 – מתי כספי – שיר ערש

10 – שלום חנוך – אדם בתוך עצמו

11 – בלאגן – שקט

12 – שלמה ארצי – הבטחות

13 – אסתר עופרים – סתיו

14 – יהודית רביץ – שיר ללא שם

16 תגובות על מיקסטייפ 57 עברי – "02:03am – 03:00am"

  1. מאת אח שלו:

    אוף, איזה מיקסטייפ מקסים.

  2. מאת galili:

    תודה, אבל למה אוף?🙂

  3. מאת גבי:

    בחירה נהדרת ב"מי אמר לך שאני מלאך"

    השיר בביצוע יהודית רביץ נקרא "שיר ללא שם"

  4. מאת galili:

    תודה, גבי! תוקן.

  5. אתה נפלא. לא פחות מנפלא. לחבר מיקסטייפ שמתחיל באני גיטרה, עובר דרך בית קפה לדינוזאורים ומסתיים בשיר ללא שם… סחתיין.
    אגב, מה לגבי הביצוע בהופעה חיה של שלום חנוך לשיר ללא שם? (מופיע באוסף השקט של שלום חנוך) לדעתי האישית הביצוע ההוא לוקח את יהודית רביץ. אבל זה רק אני.

  6. מאת galili:

    תודה, תודה, תודה!

    אל דאגה, גם יהודית וגם שלום כבודם במקומם מונח…

  7. מאת דיויד:

    בהחלט משובח. הנאה צרופה. תודה.

  8. מאת משתמש אנונימי (לא מזוהה):

    אוסף נפלא. היה יכול להשתלב פה מצוין "לילה טוב" של עדנה גורן (מתוך אלבום שירי סשה ארגוב שלה ושל קובי רכט). שיר יפהפה. מכיר?

  9. מאת משתמש אנונימי (לא מזוהה):

    גלילי, אני רוצה לשאול אותך משהו במייל. אנא כתוב אלי כדי שאדע את כתובתך ואדע לאן לשלוח את השאלה. תודה. שי.

  10. מאת galili:

    תודה. לגבי "לילה טוב" לא בטוח שאני מכיר…

  11. מאת aye haktana:

    כל פעם אני חוזרת למיקס הזה. יוצא מן הכלל. אתה איש טוב!

  12. מאת galili:

    איה – כן, מיקס יפה, אם מותר לי להעיד. תודה!

  13. מאת אמיר:

    מחר הוא יחזור, שיר ענק!
    כשהוא היה אצלנו בהופעה בקיבוץ אז הוא ביצע את השיר (או רק את סופו, אני לא זוכר בדיוק) בלי ליווי בכלל של מוזיקה, וזה היה ממש מצמרר.. יש לך גרסה כזו של השיר?

  14. מאת galili:

    אמיר, דפדף עד לפוסט הראשון הראשון שפרסמתי, תמצא את זה שם.

כתיבת תגובה

