מיקסטייפ אורח 4 – רגוע עם יונתן יעקבי

הנה מיקסטייפ רגוע ששלח לי יונתן. אנחנו לא מכירים, אבל הוא סיפר לי שאהב את הבלוג ושאל אותי אם אפשר לשלוח לי מיקסטייפ. שמחתי לקבל, אהבתי מה ששמעתי, והנה הוא כאן לפניכם. הטקסטים ליד השירים גם מפי יונתן.

להורדה

1. If You Rescue Me – SOS (הסברים בשיר האחרון)

2. ברזילרה – האנשים (שיר לא מוכר של להקה לא מוכרת, שמעביר הרגשה ממקומות רחוקים שלא היינו בהם, גיאוגרפית ומנטלית)
3. I Believe – Stevie Wonder (מתוך הפסקול של הסרט המקסים High Fidelity, וחדי הזיכרון ביניכם ייזכרו שרגע לפני השמעת השיר מדבר ג'ון קיוזאק על הכנת mixtape, לא פחות ולא יותר)
4. בשקט כמעט בסוד – הפרברים (שיר מושלם, שהלוואי ורק הייתי יודע לכתוב שירים כמוהו)
5. זה בשבילך – אריאל הורוביץ (ליווה אותי בדרום אמריקה, ומלווה אותי עדיין)
6. Fallen For You – Sheila Nicolls (פשוט שיר יפה, ודווקא מושר מאישה לגבר, וגם הוא מ-High Fidelity, מצטער על החדגוניות)
7. שיר אהבה סטנדרטי – אריק איינשטיין (הדוגמא המושלמת לאיך אפשר לומר בשיר את שלשת המילים הדביקה כל-כך לכאורה "אני אוהב אותך" כאילו בדרך אגב, בלי להתכוון)
8. שרוכים – דויד ברווזה (מיטב המילים במיטב סדרן)
9. Ne Me Quitte Pas – Jacque Brel (מרגש כל פעם מחדש, ומי שמעדיף את הגרסא העברית של יוסי בנאי או את הגרסא מ"הבורגנים" – שיוריד רינגטון)
10. Cheers Theme – בדיחה קטנה עם הלקוחות.
11. After Hours – The Velvet Underground (מלא בזיופים, לא מעובד, פשוט ודבילי – ובכל זאת אחד השירים המדהימים שאני מכיר. וכן, אני אוהב גם את הגרסא החדשה מהסרט "מדעי החלום" שמופיעה בראש הרשימה. מי שלא ראה את הסרט – חייב.)

כתיבת תגובה

