מיקסטייפ 49 נשים – "את שרה ברדיו"

להורדה

תודה אישית גדולה לשירלי יובל, ששלחה לי את השירים שלה שכל כך התגעגעתי אליהם, ואישרה לי לפרסמם אצלי בבלוג.

01 – פזית נוני – בוקר טוב

02 – יהודית רביץ – בלדה על אדון כמעט וגברת כבר

03 – גרייס ג'ונס – Slave to the rhythm

04 – שאדה – Jezebel

05 – שירלי יובל – שלא ישתנה

06 – פורטיסהד – Mourning air

07 – סיוון שביט – הכחול האפור הזה

08 – לולו – To sir with love

09 – אדית פיאף – Hymne a l'amour

10 – מזי כהן (גזוז) – סיפור לבנה

11 – שירלי יובל – בעליית הגג

12 – אפרת גוש – לראות את האור

בונוס: 13 – וורה לין – We'll meet again

6 תגובות על מיקסטייפ 49 נשים – "את שרה ברדיו"

  1. מאת אלעד:

    אני נהנה מאד מהאוספים שאתה מכין אך יש לי בקשה גדולה.

    אשמח אם היה ניתן להוריד את אוסף השירים כקבצים נפרדים המסודרים נגיד לפי מספרים. הסיבה היא שאני מאזין בנגן mp3 בפלפון אשר לא מאפשר ריצה קדימה ואחורה בתוך קובץ אחד וחייבים כל פעם להתחיל מתחילת הקובץ.

    תודה מראש🙂

  2. מאת galili:

    אני מבין את הצורך, אבל לעריכה ולשילוב בין השירים יש חלק גדול במיקסטייפים. מי שרוצה את השירים בנפרד, יכול להתייחס לרשימות השירים שלי כרשימת קניה.

  3. מאת shmueliko:

    אני בדרך כלל לא מגיב, אבל אני חייב לציין שאני מאוד נהנה.

    המשך כך.🙂

  4. מאת galili:

    שמואליקו, תודה! ותמשיך להגיב🙂

  5. מאת שירה:

    לאחר האזנה לכמעט כל המיקסטייפים שהצגת כאן אני שוקלת ברצינות להציע לך נישואין….. (-:

  6. מאת טל:

    חייבת לציין שגם אני התגעגעתי קשות לשיריה המדהימים של שירלי יובל ולא מצאתי אותם בשום מקום חוץ מכאן! איזה כיף, תודה 😆

כתיבת תגובה

