מיקסטייפ 48 – "מסע 48, כמעט הסוף"

להורדה

01 – פינק פלויד – Shine on you crazy diamond VI-IX

02 – פורקיופיין טרי – Voyage 34 phase 1

03 – ג'ימי הנדריקס – Moon turn the tides gently gently away

04 – קינג קרימזון – Moonchild

05 – הדלתות – The end

7 תגובות על מיקסטייפ 48 – "מסע 48, כמעט הסוף"

  1. מאת גילה:

    אני מאזינה לאוספים שלך ונהנית מאוד, חן חן על ההשקעה.
    האם יש לך אוספים של ה-jetro tull?

  2. מאת galili:

    תודה רבה!
    אודה ואתוודה, חוץ מ-Aqualong אני לא מכיר כל כך ג'טרו טול… אשמח להצעות.

  3. מאת גילה:

    יש להם חלילן מדהים עם המון חוש הומור,
    אפשר לקרוא עליהם בכתובת
    http://mitkadem.homestead.com/files/artists/jethrotull/
    אני לא מצליחה למצוא את השירים שלהם ובמיוחד הקלטות של החלילן-איאן אנדרסן. אשמח אם מישהו ימצא.

  4. מאת קייזר:

    הנה כמה הצעות ל Jethro Tull
    אני בטוח שתכיר חלק מהם כשתשמע

    Bungle in the Jungle
    Living in the Past
    Reasons for Waiting
    Locomotive Breath
    Thick as a Brick
    Bouree

  5. מאת galili:

    קייזר – תודה!
    תן עוד כמה שירים ואני כבר אכין מזה מיקסטייפ.

  6. מאת קייזר:

    אני לא מחזיק מעצמי כזה מומחה בג'טרו טול אבל הנה עוד כמה שאהבתי שלהם:
    Aqualung כמובן
    Cross-Eyed Mary
    A Passion Play
    Songs from the Wood
    Pussy Willow

  7. מאת galili:

    סבבה קייזר, אני מכין משהו.

כתיבת תגובה

