מיקסטייפ 44 עברי – "14 ריחות לאורך השדרה"

 להודרה

01 – דורי בן זאב – 20 ריחות לאורך השדרה

02 – השלושרים – האוהבים את האביב

03 – להקת הנח"ל – חולשה של בת04 – מתי כספי – בלוז חולה אהבה

05 – שלישיית גשר הירקון – תן לגמור מילה

06 – יהורם גאון – לא נפסיק לשיר

07 – יעל לוי – תמונה

08 – יהודית רביץ – סליחות

09 – אלברט עמר – תני לי את היד שלך

10 – אלון אולארצ'יק – כל הליל אני בגנך

11 – ארז הלוי – כך ברא אותך הטבע

12 – דייויד ברוזה – יהיה טוב

13 – יגאל בשן – יש לי ציפור קטנה בלב

14 – טיפקס – מה אומרות עינייך

6 תגובות על מיקסטייפ 44 עברי – "14 ריחות לאורך השדרה"

  1. מאת קייזר:

    כרגיל תענוג
    תיקון קטן לשיר הראשון (ואולי גם לכותרת של המיקסטייפ :)) "20 ריחות לאורך השדרה"

  2. מאת galili:

    קייזר – תודה, תיקנתי. אבל ה-14 בגלל מספר השירים…🙂

  3. מאת אמיר:

    חח אבל אתה יודע שיש פה רק 13 שירים?

  4. מאת galili:

    שיר מספר ארבע זה מתי כספי – בלוז חולה אהבה

  5. מאת אמיר:

    אה אופס לא שמתי לב..
    מצטער

  6. מאת אמיר:

    galili אני יכול לבקש ממך עזרה?

    אנחנו מכינים לאח שלי מצגת לבר מצווה ואנחנו צריכים שיר בשביל המצגת. המגבלה היחידה היא שזה יהיה בעברית (ולא 'בגלגול הזה' של שלום חנוך

כתיבת תגובה

