מיקסטייפ 41 – החיפושיות, אוסף א'

להורדה

אוסף אישי מששת האלבומים הראשונים של החיפושיות. בתקופה הזו שלהם השירים היו יותר קצרים, יותר פשוטים, יותר נאיביים, אבל איזה תענוג… אחר כך הגיעו רבולבר וסרג' פפר, אבל זה כבר סיפור לפוסט אחר.

Baby It's You – 01
There's A Place – 02
Anna (Go With Him) – 03
Not A Second Time – 04
All I've Got To Do – 05
If I Fell – 06
I'm Happy Just To Dance With You – 07
Things We Said Today – 08
I'll Follow The Sun – 09
What You're Doing – 10
Baby's In Black – 11
I Need You -12
Another Girl – 13
I've Just Seen A Face – 14
The Night Before – 15
You've Got To Hide Your Love Away – 16
It's Only Love – 17
You Won't See Me – 18
Think For Yourself – 19
The Word – 20
Wait – 21
Run For Your Life – 22

9 תגובות על מיקסטייפ 41 – החיפושיות, אוסף א'

  1. מאת חזי:

    איזה כיף לשמוע את זה🙂

    לאוהבי החיפושיות, תקראו את זה:
    http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=41853&blogcode=6633767

  2. מאת גילי:

    מה זה האוסף המדהים הזה
    פעם ראשונה שהבוס שלי נותן לי לשמוע משהו במשרד
    בלי לעשות סצינה

  3. מאת galili:

    גילי – תודה!
    ומה זה מקום העבודה הזה? משרד ממשלתי?

  4. אפילו אצלנו נותנים לשמוע מוסיקה, אם כי רק מוסיקה דפוקה וברצף (מי שניחש גלגלצ צדק).
    שאלה לי אליך גלילי – רק אני מקבל קצב הורדה נמוך במיוחד בכל המיקסטייפס האחרונות? אני מדבר על 20-30 KB לשניה… אני לא מצליח להבין אם זה אני או השרת.

  5. מאת galili:

    כלכל, וואלאק לא יודע, אני הרי רק מעלה ולא מוריד…

    אולי זה בכלל מנבה את סופו הקרוב של האינטרנט? תמיד ידעתי שיום אחד החגיגה הזו תגמר…

  6. מאת amihai:

    איזה כיף🙂

    תודה רבה!

  7. מאת אבישי:

    אוסף מוצלח ובכלל, אתר נהדר. תבורך.

  8. מאת EliorA:

    אף פעם לא הייתי חובב ביטלס. גם מהשירים המוכרים יותר סלדתי בד"כ, אבל וואלה נהנתי מהמיקסטייפ הזה🙂

    אולי זה יצליח לשכנע את הדור הצעיר לשמוע קצת מהם, אותי זה הצליח. מחכה לאוסף ב'🙂

  9. מאת galili:

    תודה! חלק ב' בקרוב…

כתיבת תגובה

