מיקסטייפ 39 – "יש לנו הכל"

להורדה

01 – ווילקו – Either way

02 – דויד פרץ – עצוב כמו מים

03 – פיטר גבריאל – Solsbury hill

04 – מודסט מאוס – We've got everything

05 – רמי קליינשטיין – ילד אחר

06 – שרון ליפשיץ – מעיל הגשם הכחול

07 – טום וויטס – Muriel

08 – ניל יאנג – Harvest moon

09 – עמרי לוי – Insecure

10 – החיפושיות – Long long long

6 תגובות על מיקסטייפ 39 – "יש לנו הכל"

  1. מאת משי:

    רק אתה יכול לשים רמי קליינשטיין אחרי מודסט מאוס.
    סוג של כשרון.
    תמשיך
    :mrgreen:

  2. מאת לירון:

    מיקס מעולה. כבוד.

  3. מאת ירון:

    מאחר כמעט בשנה, אבל רק עכשיו גיליתי את האתר. יפהפה. תודה, תודה לך
    מוצא המון פנינים ישנות ששנים לא שמעתי והמון מוסיקה שאני לא מכיר. בדיוק שמעתי כאן את
    streets of London
    שאני כה אוהב, וכך אני קצת מרגיש שאתה עושה לי באתר הזה-
    לוקח אותי ביד לסיור ברחובות העיר המוסיקלית שהקמת כאן ומראה לי דברים שגורמים לי לשנות את דעתי.
    ובמיקס הזה, שאני שומע עכשיו, מודה לך במיוחד על הביצוע הנהדר של שרון ליפשיץ ל
    famuos blue raincoat
    לא הכרתי ושמחתי להכיר. מזכיר את הביצוע הנהדר של
    Jennifer Warnes .
    ירון.

  4. מאת galili:

    תודה ירון, תגובה מחממת לב!

כתיבת תגובה

