מיקסטייפ 35 – הגששים שרים

חוץ משלישיה קומית נדירה, היו שלישיית הגשש החיוור גם שלישיה מוזיקלית מצוינת, שביצעו והקליטו שירים רבים.

במסגרת שיתוף פעולה שמאוד משמח אותי, תוכלו כעת להמשיך ולקרוא סקירה על פועלם המוזיקלי של הגששים בפוסט תואם בבלוג המצוין של ערן דינר, "זה מסתובב". המוזיקה פה, הטקסט שם. איזה יופי של אינטרנט!

להורדה

01 – שיר הטלפון

02 – גבעת חלפון אינה עונה

03 – האישה היחידה בחיי

04 – המנגינה היא שקובעת

05 – עובדים עלינו עבודה עברית

06 – פנס בודד

07 – שירת הבירבור

08 – שני שקי שינה

09 – מים לדויד המלך

10 – מה הוא עושה לה

11 – אהובתי יעל

12 – יפות יפות

13 – יש לי יום יום חג

14 – דיסקו טנגו

15 – זמזם את החיים

16 – זאת שמעל למצופה

17 – לו יהי (עם נעמי שמר)

27 תגובות על מיקסטייפ 35 – הגששים שרים

  1. מאת יניב אידלשטיין:

    מעולה!
    אפשר לתת קרדיט לכותבים ולמלחינים?
    תודה מראש

  2. מאת galili:

    ודאי – יש לך חשק להכין רשימה כזו? אני אפרסם בשמחה.

  3. מאת צביקה:

    אבל המוזיקה מסתיימת בסוף הקטע ה-7 "שירת הבירבור"😦

  4. מאת galili:

    זה רק בעיות שרת… נסה להוריד את הקובץ שוב.

  5. מאת משתמש אנונימי (לא מזוהה):

    😛

  6. מאת חובב מוזיקה:

    מעולה. תודה.

  7. מאת אייל:

    עשית לי את היום עם הקובץ הזה:mrgreen:

  8. מאת עדן:

    שירים יפים

    יש לי את כול השירים שלהם את יפות יפות,כלא שש

    עדן

  9. מאת עדן:

    יש לי את כול השירים שלהם

  10. מאת יוסי טואיטו:

    אני נוסע לחו"ל לתקופה ארוכה אני מעוניין לקנות קלטות של המערכונים של הגששים .
    לאן אני פןנה ?
    יוסי 0523877510 .

  11. מעוניין לקנותקלטות המערכונים של הגששים.
    היכן אני קונה ?

  12. מאת בקבוקי:

    יופי של אוסף אך חסר לי מאד מאד מאד השיר "אל תלחץ על הבננה".

  13. מאת galili:

    תודה בקבוקי, בפעם הבאה…🙂

  14. מאת דני:

    חג שמח לכולם אחלה שירים ביייייייייייי😛

  15. מאת עינת:

    תודה רבה

  16. מאת יהודית:

    איזה יופי.
    תודה

  17. מאת tdk60:

    בכיף, יהודית!

  18. מאת משתמש אנונימי (לא מזוהה):

    כל הכבוד

  19. מאת משתמש אנונימי (לא מזוהה):

    מעולה

  20. מאת Nissim Alalouf:

    ענקים.לא היו ולא יהיו כמוהם וזה בלי לגרוע מענקים אחרים בתרבות הישראלית.הם השלימו אחד את השני בצורה מושלמת.ואוי….הגעגועים לפולי.

כתיבת תגובה

