מיקסטייפ 30 – אריק איינשטיין

להורדה

01 – הימים הארוכים העצובים

02 – החופש בבית הבראה

03 – אל נא תאמר לי שלום

04 – ערב מול הגלעד

05 – אני רואה אותה בדרך לגמנסיה

06 – עיניים גדולות

07 – אני אוהב אותך היום

08 – זו אותה האהבה

09 – עטור מצחך זהב שחור

10 – הוא חזר בתשובה

11 – שלום חבר

12 – קרה זה רק הפעם

13 – בשבחי הסמבה

14 – עוד נפגש

16 תגובות על מיקסטייפ 30 – אריק איינשטיין

  1. מאת אורי:

    בלוג מקסים ושובה לב

    תודה

  2. מאת Asaf:

    Awesome
    Arik is the best

  3. מאת הלל:

    איך אני שומעת את ערב מול הגלעד?:mrgreen:

  4. מאת galili:

    שלום הלל – מחכה עד שהשיר יגיע…

  5. מאת Asaf:

    galili
    Where can I find 'ani ve ata
    Toda achi
    Asaf

  6. מאת galili:

    בכל חנות תקליטים, אסף.

  7. מאת משתמש אנונימי (לא מזוהה):

    מקסים!!!!

  8. מאת עינת:

    אני נהנתי!!!!(מריה סולוטקין)
    יש מיקסטייפ לשלמה ארצי?

  9. מאת tdk60:

    תודה, עינת!
    שלמה עוד לא זכה בכבוד…

  10. מאת יואב:

    שירים מאוד יפים

  11. מאת tdk60:

    אכן, תודה לאריק

כתיבת תגובה

