מיקסטייפ 28 להקות צבאיות – "אין לי שום סיכוי אני חוזר לגדוד"

לא המיטב, לא אוסף ספציפי, אלא סתם מבחר של שירי להקות צבאיות שבא לי כרגע לשמוע…

להורדה

01 – הייתי נער – הלהקה02 – הימים האחרים – להקת פיקוד מרכז

03 – בהאחזות הנחל בסיני – צוות הווי נחל

04 – שיר הלהקה – הלהקה

05 – הרצל – להקת גייסות השריון

06 – יום יפה – צוות הווי נחל

07 – חסקה – להקת חיל הים

08 – בלדה על יצחק שדה – להקת גייסות השריון להקת הנח"ל

09 – לילה ראשון בלי אמא – להקת הנחל

10 – מה אברך – להקת חיל הים

11 – מי שחלם – להקת גייסות השריון

12 – פרחים בקנה – להקת חיל התותחנים

13 – אני מת – שלישיית לא אכפת להם

14 – שלווה – להקת הנחל

9 תגובות על מיקסטייפ 28 להקות צבאיות – "אין לי שום סיכוי אני חוזר לגדוד"

  1. מאת diamondog:

    גלילי, תוכל ליצור קשר?
    diamondog@gmail.com

    תודה🙂

  2. מאת שי פישר:

    אוי, השיר "הרצל – להקת גייסות השריון" פשוט מעורר גיחוך.

  3. מאת תיקון:

    את בלדה ליצחק שדה שרה להקת הנח"ל – ולא גייסות השריון.

    חוץ מזה, יפה ומגניב.

  4. מאת galili:

    תודה, תוקן!

  5. מאת רם:

    מישהוא יודע היכן ניתן להשיג את הפלייבק של השיר כנפפים – של להקצ חיל האויר

  6. מאת גגג:

    וואלה מה זה תודה!

  7. מאת מירי הראל:

    לא מצליחה להוריד קובצי שירים לשמירה בסלולאר. מה עושים כדי להוריד שיר??

  8. מאת tdk60:

    חלק מהמיקסטייפים נמחקו (כמו זה), אני אעלה אותם מחדש…

כתיבת תגובה

