מיקסטייפ 18 – "אחת, שתיים, שלוש"

להורדה

1 – שיער (הסרט) – Aquarius

2 – פינק פלויד – Julia Dream

3 – רונה קינן – מיהו המיילל ברוח

4 – אינפקציה – התגעגעתי

5 – רונאן – 1,2,3

6 – דני רובס – מין החשיכה

7 – ג'ון לנון – Julia 

8 – מדסקי, מרטין, וודס וסקופילד – Julia

9 – שון לנון – Julia

10 – צ'ארלי היידן ופאט מאתיני – Love theme from Cinema Paradiso

11 – רן יורגנסון – Happy birthday

9 תגובות על מיקסטייפ 18 – "אחת, שתיים, שלוש"

  1. מאת lordsitar:

    היי
    סחתיין על המוזיקה… רק שאלה לי אליך, והיא מעט טכנית – איפה אתה מאחסן את כל הקבצים? ניסיתי להעלות ל-divshare אבל אי אפשר לקשר ישירות לקובץ שם…
    אז מה הסוד?

  2. מאת galili:

    על שרת פרטי אישי…

    אבל, לידיעתי, תוכל לעשות דבר דומה בחינם בעזרת
    http://www.esnips.com/

  3. שמע, אחד המוצלחים. אהבתי מאד את מס' 8 ואת מס' 10.
    בקשה קטנה: יש מצב לצמצם את הנוכחות של דני רובס? לא שהוא לא טוב, אלא שבאופן אישי קצת היה לי יותר מדי ממנו. סתם, אם מתחשק לך.
    ושוב, תודה.

  4. מאת אטאלנטה:

    ואם כבר בשאלות עסקינן – איך אתה יוצר את הקישור הזה?
    בכלל, אשמח לשאול אותך כמה שאלות במייל🙂

  5. מאת franny:

    בתור ג'וליה, די התרגשתי.
    זה מוקדש לי?

    😯

  6. מאת galili:

    לא, זה מוקדש לי… 🙂

  7. מאת אחת, שתיים, שלוש?:

    שלום גלילי,

    אני מאוד אוהב את המיקסטייפים שלך. מהמיקסטייפ הזה אהבתי בייחוד את 1,2,3.

    אני יודע שזה קצת באיחור, אבל אני לא מצליח למצוא את השיר 1,2,3, האומן המבצע ו/או פרטים על אלבום.

    אודה לך על עוד פרטים על הקטע.

    תודה,

    מאלקובי

  8. מאת קייזר:

    אהלן איש.
    אני נהנה מאוד מהמיקסים שלך!גמעתי 20 מהם תוך פחות משבוע מאז שגיליתי את הבלוג…

    לדעתי ג'וליה זה ג'ון יחד עם שאר החברים בביטלס או שזה ביצוע שלו אחרי הפירוק?

  9. מאת galili:

    קייזר – זה הביצוע של הביטלס, אבל בעצם רק ג'ון שר ומנגן פה.

כתיבת תגובה

