מיקסטייפ 11 ליום האהבה – "ככה אני אוהב"

להורדה

1 – דני רובס – ככה אני אוהב.

2 – אלביס קוסטלו – I want you.

3 – הסקורפיונז – Still loving you.

4 – קרוסבי, סטילס, נאש ויאנג – Our house.

5 – החיפושיות – Here there and everywhere

6 – ג'ון לנון – Oh my love.

7 – רג'ינה ספקטור – Samson.

8 – הבילויים – מרוסיה.

9 – אריאל הורביץ – רנה.

10 – אריק איינשטיין – ילדה יפה נורא.

6 תגובות על מיקסטייפ 11 ליום האהבה – "ככה אני אוהב"

  1. מאת F1ReMaN:

    הסקורפיונז Still loving you?!?!?!?

    🙄

  2. מאת galili:

    ככה אני אוהב…

  3. מאת Snuggy:

    צ'מע, לא האמנתי שאקשיב מעולם לדני רובס. אבל זה אחלה שיר! :]

  4. מאת franny:

    איזה יופי!
    (אגב, האם ידעת שסטטיסטית אנחנו שני האנשים היחידים במרחב הוירטואלי הזה שאוהבים את דני רובס? סתם, אני מקווה שלא).

    בכל מקרה, מאיפה הגרסא הזו לשיר של הביטלס? אם אני לא טועה זה שונה מהגירסא שבתקליט.

    😯

  5. מאת galili:

    היי פרני,

    תודה!

    ממש לא רק אנחנו אוהבים את דני רובס, עוד רבים וטובים…

    ולגבי הגרסה של הביטלס – זה מבוטלג שנקרא "Anthology Plus" שלקח על עצמו להשלים את שלישיית האנתולוגיות שיצאו לביטלס באופן רשמי.

  6. מאת ג'ול:

    גם אני מאוהבי דני רובס. שלום. חדשה בבלוג ויש לך יופי של בלוג.

    רשימת השירים מצוינת רק שאיכשהו השיר "רנה" לא מסתדר לי עם שאר השירים.

כתיבת תגובה

