מיקסטייפ 08 – "ערב לזכרי"

להורדה

1 – הפרויקט של אלן פרסון – Old and Wise. בית ספר להפקת שירי פופ קצרים, אך עדיין מצליח לרגש. נשבע שבפסיכומטרי שעשיתי, בחלק של הידע הכללי, היתה לי שאלה על הלהקה הזו.

2 – אסף אמדורסקי – ביחד. השיר החדש שלו, עם הגרוב המוכר שלו ומילים מפתיעות בחושפניותן.

3 – אריק סיני – ספרי לי. מתוך האלבום שאסף אמדורסקי הפיק לאריק סיני, ושהוציא את סיני מעודכן מתמיד. נראה לי שבשיר הזה היתה במחשבה גרייס ג'ונס.

4 – שלמה ארצי – אף פעם לא תדעי. פעם שלישית אמדורסקי, עם אלבום הרמיקסים שהוא עשה לארצי.

5 – פיטר רוט – יורד לים. מתוך האלבום המצוין של פיטר רוט, שכולו מחווה למוזיקה עברית משנות השבעים. בשיר הזה מתארח בסולו חליל ובשירה שם טוב-לוי.

6 – אפרת גוש – דיאטה. אני שוב חוזר לאלבום המצוין שלה, לטעמי. אפרת משחקת בשיר הזה בקול שלה בצורה מושלמת, בין תמימות, קנאה, ייאוש וכעס.

7 – הראל סקעת – ואת. קרן פלס תופרת לסקעת את הסגנון שהכי מתאים לו – שנסון צרפתי, תוצרת ישראל 2006.

8 – שלומי שבן – ערב לזכרי. שלומי לבד עם הפסנתר, במילים שמאוד מזכירות לי את חנוך לוין.

9 – דני רובס – אני או הוא. דני שר בקול כואב "בשבילי, זה מכאיב יותר מצער העולם".

10 – רוברט פלמר – Want you more. גירסה מחודשת מ-92 לשיר שלו מ-83. שיר שמפיל אותי כל פעם מחדש.

11 – ג'ימי סקוט – Sycamore Trees. טווין פיקס, 1990 – דייל קופר נכנס לחדר האדום, ורואה את ג'ימי סקוט שר את השיר הזה. יותר הזוי מזה לא יכול להיות.

4 תגובות על מיקסטייפ 08 – "ערב לזכרי"

  1. מאת דפנה:

    הי
    איזה יופי. מהבלוג שלך לאזניים של אלה.
    היא תודה לך כשתתחיל לדבר.
    אמא שלה כבר מודה לך, על תזכורת לתקופה יפה ב'ויין' ועל עוד הרבה שעות של האזנה מהנה.
    דפנה.

  2. מאת אודי:

    …חלק של ידע כללי בפסיכומטרי…

    משפט הזה גרם לי לתהות בן כמה אתה – ואז גיליתי שאין שום פרט אישי כאן באתר (או שפספסתי משהו?)
    אז… מי אתה בעצם?

  3. מאת משתמש אנונימי (לא מזוהה):

    בית ספר לשירי פופ?? הבנאדם הפיק אלבומים לפינק פלויד!

  4. מאת tdk60:

    התכוונתי לשיר הזה, לא למפיק. הוא כמובן עשה עוד דברים רבים.

כתיבת תגובה

